Сайт вчителя фізики та інформатики Малотелковицького НВК ...
Головна
Вхід
Реєстрація
Четвер, 17.07.2025, 18:01Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 4

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

 Загальні відомості про вчителя

Новак Іван Адамович, 1981 року народження, учитель фізики, астрономії та інформатики, вища освіта, спеціаліст І категорії, стаж роботи 14 років. У Малотелковицькому НВК працюю з 2003 року. Закінчив Рівненський державний гуманітарний університет у 2003 році за спеціальністю «Педагогіка та методика середньої освіти. Фізика»  з кваліфікацією «Вчитель фізики, ОБЖ, астрономії, організатор технічної творчості та вчитель фізичної культури в початкових класах»

Курси підвищення кваліфікації (Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ) 2012 рік;  січень, березень; « Використання інформаційно- комунікаційних технологій в процесі навчання»

 Грамоти та нагороди :

  1. Почесна грамота Володимирецька районна державна адміністрація та районна рада нагороджують Новака Івана Адамовича вчителя фізики Малотелковицької ЗОШ І-ІІІ ступенів за вагомий внесок у розвиток національної освіти, досягнуті успіхи у навчанні й вихованні молоді та з нагоди Дня працівників освіти.
  2. Грамота управління освіти, молоді та спорту ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ  за сумлінну працю, високий професіоналізм, зразкове виконання службових обов’язків, вагомий особистий внесок у розвиток освіти Володимиреччини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Участь школярів в конкурсах, олімпіадах.

  1. 2007  рік – 1 місце на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з інформатики  посіла Шершень Юлія (8 клас)
  2. 2008 рік - 3 місце на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з інформатики посів  Ференсов Борис (10 клас)
  3. 2010 рік - 1 місце на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з астрономії Саковця Петра (10 клас)
  4. 2011 рік - 1 місце на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з астрономії Саковця Петра (11 клас)
  5. 2013 рік - 3 місце на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з астрономії Саковець Людмили (11 клас)
  6. 2014 рік - 3 місце на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з фізики Саковця Олександра (7 клас)
  7. 2013 рік - 3 місце на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з інформатики посів Ковтунович Михайло (9 клас)
  8. 2014 рік - 3 місце на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з астрономії посів Ковтунович Михайло (10 клас)
  9. 2014 рік - 3 місце на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з інформатики посів  Сьох Володимир (11 клас)
  10. 2015 рік - 3 місце на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з інформатики посів Ковтунович Михайло (11клас)
  11. 2015 рік - 2 місце на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з астрономії посів Ковтунович Михайло (11клас)
  12. 2015 рік - 3 місце на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій посіла Сьох Ірина (11 клас)
  13. 2016 рік - 3 місце на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з астрономії Саковця Олександра (10 клас)

 

Науково – методична діяльність

Використання сучасних освітніх технологій у навчальній та виховній роботі, участь у конференціях, семінарах, конкурсах.

Навчально-методичне забезпечення.

1. 5 клас. Навчальна програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, які вивчали інформатику в 2-4 класах. Програмі також надано гриф МОН. Відповідний наказ підписано першим заступником міністра Інною Совсун (наказ Міністерства освіти і науки України від 02.02.2016 № 73).

2. 6-7 класи. Інформатика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (автори Жалдак М.І., Морзе Н.В., Ломаковська Г.В., Проценко Г.О., Ривкінд Й.Я., Шакотько В.В.) та враховано зміни в програмі затверджені наказом Міністерства від 29.05.2015 № 585 «Про затвердження змін до навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня».

3. 8 клас. Програма курсу «Інформатика» для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (автори: Мирослав Жалдак, Наталія Морзе, Ганна Ломаковська, Галина Проценко,  Йосиф Ривкінд, Віктор Шакотько) – [Електронний ресурс]. – Режим перегляду: http://www.mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html

4. 9 клас. Інформатика. Навчальна програма для учнів7–12 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Київ, Ірпінь, 2005.

5. 10-11 класи. Інформатика. Навчальна програма для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Академічний рівень. Профільний рівень.  Київ, 2010.

6. Факультатив “ОСНОВИ ВІЗУАЛЬНОГО ПРОГРАМУВАННЯ” (10 кл). Збірник «Програми для профільного навчання та до профільної підготовки».Київ, видавнича група ВНV, 2009

7. Факультатив 11 клас “Основи комп’ютерної графіки”  Збірник «Програми для профільного навчання та до профільної підготовки», Київ, видавнича група ВНV, 2009

На уроках використовую підручники і посібники затверджені і рекомендовані Міністерством освіти і науки України

Підручники.

1.  Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернігова, В.В Шакотько. Інформатика 9 клас. К.: Ґенеза, 2009.

2. .  Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернігова, В.В Шакотько. Інформатика 8 клас. К.: Ґенеза, 2016.

3. Морзе, О.В. Барна,  В.П.Вембер, О.Г. Кузмінська, Н.А. Саражинська. Інформатика 5 клас. К.: Освіта, 2013.

4. Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернігова, В.В Шакотько. Інформатика  10 клас. К.: Ґенеза, 2010.

5. Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернігова, В.В Шакотько. Інформатика 11 клас. К.: Ґенеза, 2011.

6. Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернігова, В.В Шакотько. Інформатика 7 клас.К.: Ґенеза, 2015.

7. Морзе, О.В. Барна,  В.П.Вембер, О.Г. Кузмінська, Н.А. Саражинська. Інформатика 6 клас. К.: Освіта, 2014.

Методичі посібники 

1.  Завдання для тематичного оцінювання з інформатики (10 – 11 класи). Львів: СМП «Астон», 2003.

2. Марченко О. М., Лотюк Ю. Г. Робота з електронними таблицями EXCEL B Micrjsoft Office 97. Рівне: ПФ ТОВ «Юлат», 1999.

3.  Я. М. Глинський. Практикум з інформатики. Львів,2003.

4. Буняк В. О. Тринадцять уроків програмування Паскаль. Рівне, 2009.

5. Газета «Інформатика».

6. Газета «Інформатика в школі».

7. Журнал «Інформатика та інформаційно-комунікаційні технології в навчальних закладах».

 

 В цілях підвищення рівня навчання і виховання учнів регулярно аналізую свою педагогічну діяльність, виділяю її сильні і слабкі сторони, ставлю нові завдання.

При відборі теоретичного і практичного матеріалу для уроку враховую дидактичні завдання, мету уроку, індивідуальні і психологічні особливості учнів.

Використовую у своїй роботі різні нетрадиційні типи уроків: урок подорож, заліки, семінари, диспути.
 

 

Використання сучасних технологій навчання

Для підготовки до уроків використовую комп’ютерні програми:

1.Microsoft Office Word,

2.Microsoft Office PowerPoint, 

3.Microsoft Office Excel, 

4.Microsoft Office Publisher,

5.Microsoft Office FrontPage, 

6. Паскаль Лазарус,

7. MyTestStudent,

8. NetOp 6,

9. Google chrome,

10. Outlook express,

11. Turbo Pascal 7,0

12. Програма «Remote Administrator»

13. ПЗ «Сходинки» для вивчення інформатики у 2-4 класах

14. Тестуючи система Asistent 2 тестами

15. Клавіатурний тренажер Stamina

16. Клавіатурний тренажер Poli

17. Клавіатурний тренажер Babytipe

18. Тренажер роботи з мишкою Wmouse

19. Програма для розпізнавання текстів при скануванні

20.Netshol 10 та інші.

 За допомогою цих програм створюю власні презентації, дидактичні матеріали до уроків. Найбільш цікавими  вважаю презентації для проведення уроків у ігровій формі.

Для активізації навчального процесу використовую:

  • технології навчання : ігрові, інформаційно-комунікаційні;
  • форми роботи: робота в парах, групах, «один на один з комп’ютером»;
  • методи роботи: інтерактивні, пошукові, частково-пошукові.

 

Обмін досвідом

 Працюючи над індивідуальною науково-методичною темою  «Розвиток логічного мислення на уроках шляхом використання нових технологій навчання» будую свою педагогічну діяльність на основі стимулювання активної навчально-пізнавальної діяльності учнів через активні форми роботи, намагаюся створити умови, які максимально сприяють розвитку особистості. Для активізації пізнавальної діяльності учнів, передбачаю умови, засоби, форми та зміст, які є найбільш сприятливими та оптимальними для розвитку і вдосконалення особистості, її творчого мислення, пізнавальних інтересів, потреб і здібностей, працелюбності.

Теми моїх виступів на педагогічній раді школи:

  1. Розвиток логічного мислення на уроках інформатики(реферат).
  2. Як формувати творчу особистість учня (доповідь).
  3. Інформаційно-комунікаційні технології для вчителів та учнів(виступ).
  4. Прийоми роботи з обдарованими дітьми (виступ).
  5. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів (доповідь).

 

 

Позаурочна діяльність з предмету

    Щорічно проводиться тиждень інформатики. Під час проведення тижня інформатики традиційними є такі заходи:

  1. Хто швидше (швидкість набирання тексту на комп’ютері)
  2. Перші 12 балів (гра).
  3. Брейн-ринг  .
  4. Найрозумніший .
  5. Конкурс електронного малюнка.
  6. Конкурс рефератів з інформатики.
  7. Цікава лекція з  інформатики.

Скачати презентація досвіду тут

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архів записів

Друзі сайту
  • Малотелковицький НВК
  • Міністерство освіти і науки>
  • Управління освіти Володимирецької РДА
  • Сайт вчителя фізики