Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 6 класу
(за програмою нового Державного стандарту), 35 годин
(1 година на тиждень)
Складено згідно з навчальною програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОНмолодьспорту України від 06.06.2012 р. № 664): Інформатика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (автори Жалдак М.І., Морзе Н.В., Ломаковська Г.В., Проценко Г.О., Ривкінд Й.Я., Шакотько В.В.) та враховано зміни в програмі затверджені наказом Міністерства від 29.05.2015 № 585 «Про затвердження змін до навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня».
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Алгоритми та їх виконавці (7 год.) |
|
||
1 |
Поняття команди. Команди і виконавці. Система команд виконавця |
02.09.15 |
|
2 |
Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів. Формальне виконання алгоритму. Форми подання алгоритмів. Алгоритми в нашому житті |
09.09.15 |
|
3 |
План виконання завдання. Планування в нашому житті. Практична робота 1. Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі і у графічному вигляді. Виконання алгоритмів |
16.09. |
|
4 |
Базові алгоритмічні структури: структура слідування. Алгоритм та програма. Середовище виконання алгоритму |
23.09. |
|
5 |
Об’єкти та події |
30.09. |
|
6 |
Складання та виконання алгоритмів у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритму Практична робота 2. Складання алгоритмів опрацювання подій з використання структури слідування та виконання їх у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів |
07.10. |
|
7 |
Урок узагальнення знань з теми «Алгоритми та їх виконавці» (Оцінки за тему) |
21.10. |
|
Поняття операційної системи (6 год.) |
|
||
8 |
Поняття операційної системи, її призначення Графічний інтерфейс операційної системи |
04.11. |
|
9 |
Поняття файлової системи. Об’єкти файлової системи. Властивості об’єктів файлової системи: ім’я об’єкта, шлях до об’єкта, повне ім’я об’єкта, розширення імені. Поняття типу файлу |
11.11. |
|
10 |
Операції над об’єктами файлової системи: створення, виділення, копіювання, перейменування, переміщення та вилучення об’єктів |
18.11. |
|
11 |
Операції над групами об’єктів: виділення, копіювання, переміщення |
25.11. |
|
12 |
Відновлення вилучених об’єктів операційної системи |
02.12. |
|
13 |
Пошук об’єктів файлової системи. Практична робота 3. Операції над об’єктами та групами об‘єктів файлової системи |
09.12. |
|
Мультимедіа (4 + 1 год.) |
|
||
14 |
Поняття про мультимедіа. Об’єкти мультимедіа: текст, зображення, аудіо та відео. Галузі використання мультимедіа |
16.12. |
|
15 |
Пристрої введення-виведення об’єктів мультимедіа. Копіювання об’єктів мультимедіа з цифрових камер і мобільних пристроїв на комп’ютер |
23.12. |
|
16 |
Мультимедійні програвачі, їх призначення і функціональні можливості |
30.12 |
|
17 |
Засоби перегляду зображень, їх призначення і функції. Змінення значень властивостей графічних зображень: розмір, колір. Основні операції над зображеннями: обтинання, обертання. Практична робота 4. Копіювання об‘єктів мультимедіа на комп‘ютер. Робота з мультимедійними програвачами. Перегляд зображень та змінення значень їх властивостей |
|
|
18 |
Урок узагальнення знань з тем «Поняття операційної системи. Мультимедіа» (Оцінки за тему) |
|
|
Текстовий процесор (8 год.) |
|
||
19 |
Поняття текстового документа, його об’єктів. Текстовий процесор, його призначення. Середовище текстового процесора. Створення, відкривання і збереження текстового документа. Режими роботи в середовищі текстового процесора |
|
|
20 |
Виділення фрагментів тексту. Робота з фрагментом тексту: копіювання, переміщення, вилучення та вставляння |
|
|
21 |
Введення і редагування тексту. Перевірка правопису. Виправляння помилок. Пошук та заміна фрагментів в тексті |
|
|
22 |
Форматування символів та абзаців: шрифт, розмір, накреслення, колір, вирівнювання, встановлення відступів абзацу, міжрядкового інтервалу |
|
|
23 |
Алгоритм опрацювання текстового документа. Практична робота 5. Редагування та форматування текстового документа |
|
|
24 |
Вставляння графічних об’єктів у текстовий документ. Вставляння організаційних діаграм (схем, діаграм) |
|
|
25 |
Довідкова система текстового процесора. Поняття ключового слова. Пошук потрібних відомостей. Нумерування сторінок. Попередній перегляд, друк. Практична робота 6. Вставляння графічних об’єктів та організаційних діаграм у текстовий документ. Друк документа |
|
|
26 |
Урок узагальнення знань з теми «Текстовий процесор» (Оцінки за тему) |
|
|
Комп’ютерні мережі (8 + 1 год.) |
|
||
27 |
Комп’ютерні мережі та їх призначення. Поняття про мережну взаємодію. Типи комп’ютерних мереж |
|
|
28 |
Поняття користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Локальна мережа навчального закладу. Робота з мережними папками |
|
|
29 |
Поняття про глобальну мережу Інтернет. Основні служби Інтернету |
|
|
30 |
Поняття Всесвітнього павутиння. Поняття веб-сайту, веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання |
|
|
31 |
Робота з веб-браузером. Використання, створення та редагування списку сайтів, обраних для швидкого доступу. Практична робота 7. Пошук інформаційних матеріалів в Інтернеті за вказаною темою. Створення списку сайтів, обраних для швидкого перегляду |
|
|
32 |
Алгоритм організації пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті. Поняття пошукової системи. Простий пошук. Аналіз інформаційних матеріалів (повідомлень), знайдених в Інтернеті |
|
|
33 |
Збереження зображень, веб-сторінок та їх фрагментів. Інтернет-енциклопедії, словники та онлайн-перекладачі |
|
|
34 |
Авторське право та Інтернет. Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень). Практична робота 8. Робота з Інтернет-енциклопедіями, словниками та онлайн-перекладачами |
|
|
35 |
Урок узагальнення знань з теми «Комп’ютерні мережі» (Підсумковий урок) |
|
|